Honda Integra 700

Тема в розділі 'Бортжурналы. Расскажите о своем SilverWing', створена користувачем Alexander, 3 кві 2017.

  1. Alexander

    Alexander Active Member

    Сезон було відкрито на Honda Integra 700. Приплила Integra з Японії. Велика подяка Jordan за організацію доставки до мого гаражу та за всі інші моменти - з вами приємно працювати!!!
    Доставка була зроблена через ІнТайм: запакували та облаштували каркасом - все Ок, от тільки кофр, не дивлячись на те, що було запаковано у два шари картону, було не вдало покладено у каркас - таки трішки поцарапали - оформив претензію, чекаю на їх фідбек.

    Отже, перші враження! Integra виглядає суперово, модерново - мені дуже подобається. Їде як ракета, ну звісно, 700 DCT проти 400 варіатор. Трішки не звично, що воно там все само клацає, варіатор в цьому плані більш плавний та тихий. Здається, що автомат намагається якомога скоріше переключитися на вищу передачу, але не тупить і працює досить влучно. В ручному режимі можна просто насолодитися безпосереднім керуванням. В принципі, підвіска працює майже так як і на Сільвері, ну Сільвер, можливо, трішки м'якший. Великі колеса кріще ковтають ямки. Посадка майже така сама - трішки вище сидиш, у Сільвері відчуваєш себе більш вальяжно. Я задоволений!

    P.S. Питання до адміна. Якщо дана тема недоречна на форумі, маякніть.

    [​IMG]

    [​IMG]



    [​IMG]
     
    4 користувачам це сподобалось.
  2. 3BIP

    3BIP Moderator Команда форуму SWCUA Member

    Хоча я і не адмін, но вважаю, що топік дуже цікавий і має право на життя!
    Поздоровляю з обновою!
    Чекаємо на продовження!
     
    1 людині таки подобається це.
  3. Alexander

    Alexander Active Member

    Друзі, наразі хтів би запитати, так би мовити, з першиз вуст, як правильно обслуговувати ланцюг? Ну так щоб він прослужив довше. Бо це у мене перший мот з ланцюгом, ну не рахуючи ще у шкільні роки дідусевого Восхода :) Був би вдячний за пораду!
     
  4. 3BIP

    3BIP Moderator Команда форуму SWCUA Member

    Після десь 500-700-1000км пробігу його (ланцюг) тре помить, а потім змастити мастилом для ціпу.
     
    1 людині таки подобається це.
  5. celtic

    celtic Well-Known Member SWCUA Member

    Ми раді що все сподобалось))))
    Гарні фото;)
    ланцюг: раз на 500км змащувати, на 1000км промити висушити і змастити. Дінамік непагана.
    351768.jpg
     
    Останнє редагування модератором: 3 кві 2017
    1 людині таки подобається це.
  6. Alexander

    Alexander Active Member

    Вельми дякую за поради! Я ото якось бачив якусь приспособу для миття ланцюгу, що то воно таке? Чим мити ланцюг - бензин? Змащювати, я так розумію, у вигляді спрею щось спеціальне є, правильно?

    Друзі, відразу ще хотів запитати, через кого можна замовити гальмівні колодки на Інтегру, фільтр масляний та фільтр у коробку (він такий як паливний фільтр). Заздалегідь дякую за поміч!
     
  7. celtic

    celtic Well-Known Member SWCUA Member

    ланцюг мити можна спец спреєм чи керосіном.
    по росхідникам звертайся до пана ЗВІРА. у нього пів форуму замовляють і я особисто;)
    ціна і ставлення до клієнта на рівні;)
     
    3 користувачам це сподобалось.
  8. JORDAN

    JORDAN Well-Known Member SWCUA Member

    Фото очень красивые )))
    Хороших дорог и новых горизонтов
     
    1 людині таки подобається це.
  9. administrator

    administrator Administrator Команда форуму SWCUA Member

    мої вітання!
     
    1 людині таки подобається це.
  10. Rijiy

    Rijiy Member

    Шикарный агрегат! Поздравляю! С нетерпением ждем подробностей ( сколько обошолся, сколько жрет и прет, как с расходниками...).
     
  11. Alexander

    Alexander Active Member

    Поділюся я досвідом, як я ставив Інтегру на облік :)

    Відвідав я нещодавно наш місцевий Сервісний Центр МВС для первинної реєстрації ТЗ. Я вам мушу сказати - це лютий пєсєц!!! Нічого не змінилося, НІЧОГО!!! За виключенням фасадного ремонту [​IMG]
    Непрофесіоналізм просто дикий, бігунки у відкриту кладуть доки на стіл "провідним консультантам" прямо на твої документи і "консультанти" просто тупо переключаються на їх опрацювання, і це настільки відкрито і цинічно: Аня, терміново зроби доки від Жені! Ось від Романа! З усіма готовими доками мене мурижили два дні!!! Карле, два дні!!! На початку ніби система не могла підтягнути ВМД, потім вони таки її знайшли і навіть роздрукували, потім їм потрібно було отримати якусь відповідь на якийсь надісланий запит, наступного дня вже виявилося, що потрібно комусь телефонувати... У мене відразу виникло відчуття, що мене розводять. І от коли у мене вже закінчилось довготерпіння на другий день, коли я підскочив за домовленістю, що все буде готово, а вона навіть не витягувала мої доки зі столу, я тупо почав йти напролом - за 15 хвилин отримав і техпаспорт, і номера. Але знаєте як отримав? Аня, ота мила дівчинка на фото в окулярах, тупо мені їх кинула мезиочі на стіл... Я такого не очікував... У них електронна система відгуків і пропозицій, якою, на жаль, я не зміг скористатися, бо мій "талончик" був вже вчорашнім. Поговорити з паном Чижом, керівником так званого Сервісного центру МВС, теж не зміг, бо його не було на робочому місці. Аня в свою чергу розпустила реально соплі прямо на робочому місці... Це якийсь жах, друзі!!! Ми так ще років 30-40 будемо у цьому середньовіччі...

    Сервiснi центри on-line. Можна вибрати Бровари і подивитися реально, як працюють бігунки: http://kyivobl.hsc.gov.ua/

    Анна Охрімчук на фото в окулярах: http://mvs.gov.ua/…/4294_U_Brovarah_vidkrivsya_shostiy_novi…
    Доречі, ніхто форму не носить - такі мадами на підборах...

    Та шо ви гаварітє?!? http://brovary.pravo-znaty.org.ua/bez-cherg-habariv-u-brov…/

    40 грн комісія!!! Я тільки на трьох платежах заплатив 80 грн. Непоганий бізнес...

    [​IMG]
     
    2 користувачам це сподобалось.
  12. Alexander

    Alexander Active Member

    Років п'ять від'їздив на Сільвері 400 - тільки позитивні відгуки. Як тільки побачив Інтегру відразу "загорівся" і вирішив "ризикнути" :)

    Якщо на Сільвері ти їдеш вальяжно та спокійно, то Інтегра просто летить вперед - хочеться їхати по хайвеям та серпантинам, і бажано далеко. Вона дуже динамічна, порівняно з Сільвером 400 - від 0 до 150км/год запросто і блимнути не встигаєш. Але разом з тим потрібно звикати до такої потужності. Якщо Сільвер впевнено та спокійно гальмує двигуном з варіатором, то Інтегру постійно потрібно тримати на контролі. На Сільвері трішки простіше їхати у потоці автівок та між ними у тянучці, плавно регулюючи потужність. В той час як Інтегра знову і знову норовить переключитися на вищу передачу, тому краще у такій ситуації їхати в ручному режимі: 1, 2 передачі, але це ж не ногою клацати і весь час ручку щеплення утримувати - клацаєш собі пальцями вверх-вниз.

    Сільвер гальмує та зупиняється дуже плавно, Інтегра переключає передачі вниз не так смузі як робить це варіатор.

    Інтегра легша за Сільвера, тому маневрувати на ній легше і кайфовіше. Коли їх поставити разом, то порівняно з Сільвером у Інтегри взагалі немає корми :)

    У Сільвера (принаймні на моїх обох) посвистує варіатор, Інтегра дуже тихенька - я навіть вже роздумую про встановлення якогось альтернативного глушака. Але до клацання коробки потрібно звикати.

    Сільвер звісно може похвастатися багажними відділами, особливо з моїм безмежним кофром. У Інтегри невеличке (розмір шолома) відділення під сидінням та кофр літрів на 40. В принципі мені вистачає наразі, я вже мішків з цементом не вожу :) Запросто влазить під сидіння Сільвера!

    Змазка ланцюга... але не думаю, що то є питання для мене - мешкаю у передмісті Києва і їзжу в основному по асфальту. Тому думаю змазка кожні 500км та чистка кожні 1000км не буде проблемою.

    Витрати пального - майже відкатав бак і можу сказати, що Інтегра впевнено витрачає біля 4л на сотню, і це я так динамічно катався. Як я вже зазначив Інтегра завжди намагається переключитися на вищу передачу - по прямій на 70км/год ти вже на щостій! Я думаю при спокійній їзді десь 3,5-4 л на сотню буде, що не може не радувати - Сільвер 400 витрачає десь 4,5-5 л на 100км проти біля 4 л у Інтегри 700!

    Витратні матеріали (гальмівні колодки, фільтра і т.д.) вже замовив у Звіра - все є в наявності! Питань немає.

    Ось такі перші відчуття та моменти. Будьмо, друзі!

    P.S. Ну і наразі у гаражі стоїть та чекає на нового власника мій Сільвер 400 в ідеальному стані. Тому, якщо хтось шукає надійного двоколісного товариша, буду радий віддати у гарні руки!

    [​IMG]
     
    3 користувачам це сподобалось.
  13. celtic

    celtic Well-Known Member SWCUA Member

    мдааа......
    з цієї ж партіі ми продали мотоцикл в Дніпродзержинськ (Кам'янець), теж NC:
    - добрий день, ось купив в Одесі мотоцикл, ось документи
    -здрасттте... давай посмотрим их....ну всьо нормально, (все открывается все базы, вмд, и т д) но есть прАблема!!!!
    -яка?
    -где 17ти значный винкод на раме и в документах?
    -так це ж мотоцикл з самої Осаки, так мені наразі ДЖОРДАНИ сказали. і в них немає 17ті значних номерів, у всіх Японських короткі номери рами.
    -шипит......идите к эксперту....

    -эксперт сказав що все норм
    бере оп'ять документи в руки і все уважно перечитує. разпливається з посмішкою....
    -так тута Ашибка в весе мотоцикла....верните это дебилам которые тебе это дали (это было дословно сказано)

    документи були вислані нам, переписав акт-огляду і через два дні мотоцикл поставили на облік. але все рівно вже з виправленими документами хлопця мурижили цілий мать його день......

    до речі: помилки там не було. просто в рідному техпаспорті вказані цифри с завантаженням і без.
    а в базі мвс все перепутано. але їм потрібно щоб все було написано так як в "святій базі".......
     
    1 людині таки подобається це.
  14. celtic

    celtic Well-Known Member SWCUA Member

    але добре те що добре закінчується)))
    вітаю з постановкою на облік!!! пора вже кудись їхати....
     
  15. Alexander

    Alexander Active Member

    Між іншим, доставка Інтегри була організована Інтаймом. Гарно запакували сам мотоцикл: закрили картоном, заматали скотчем, поставили на піддон та заармували дерев'яним каркасом. Кофр зняли, запакували його окремо також у картон та заматали стретчем і поклали його у загальний каркас. Але таки при доставці кофр трішки пошкодився при контакті з основним каркасом :(

    Я написав претензію та за порадою Джордана виставив рахунок на 500грн. Вже наперед налаштувався на мозготряс, але через два тижні зателефонував і вони повідомили, що мою претензію задовільнили, позавчора забрав 500грн :)

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    2 користувачам це сподобалось.
  16. celtic

    celtic Well-Known Member SWCUA Member

    порада:
    взнати точну модель кофра по каталогу givi. приблизно за 500грн (20уе) купити м'яку спинку на кофр. вона як раз кріпиться там де пошкоджено, і не видно подряпин і пасажирка Вам буде вдячна і вигляд пристойний!!!
     
    1 людині таки подобається це.
  17. Alexander

    Alexander Active Member

    Катнули сьогодні 250 км. Бровари-Київ-Вишгород-Лютіж-Димер-Глібівка-Ясногородка-Сухолуччя-Пилява-Богдани і назад. Прекрасні місця, морько, ліс і просто чудова дорога - як скельце до Пиляви, 140-150 км/год - ляпота!

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    2 користувачам це сподобалось.
  18. celtic

    celtic Well-Known Member SWCUA Member

    очень красивые фотографии!!!!
    Интегра довольно брутально смотрится;)
     
  19. Alexander

    Alexander Active Member

    І так само їде у спорт-режимі - удвох до 150 км/год по хорошій дорозі запросто. А по цьому маршруту дорога як скельце - у свій час поклали хороший асфальт до резиденції Яника у Сухолуччі. Дуже рекомендую прокататися - лісова дорога майже по берегу Київського моря.
     
  20. Alexander

    Alexander Active Member

     
    1 людині таки подобається це.

Поділитися цією сторінкою